مره مبینی که شرو با صفایم؟

بچه محله ی امام رضایم..


هورا ا ا ا امشب میدونین چه خبره؟؟؟؟؟

نه دیگه اشتباه گفتین امشب خبری نیس...

فردا شب تولد بچه محلمونه.....

اگه گفتین کیه؟؟؟

خب دیگه تابلو بود تولد تاج سرمونه....

تولد اقامونه..تولد ابرومونه ه ه ه ه....

خدایا شکرت که مارو همجوار اقا قرار دادی...

تولد اقامون مبارک...