مره مبینی که شرو با صفایم؟
بچه محله ی امام رضایم..
هورا ا ا ا امشب میدونین چه خبره؟؟؟؟؟
نه دیگه اشتباه گفتین امشب خبری نیس...
فردا شب تولد بچه محلمونه.....
اگه گفتین کیه؟؟؟
خب دیگه تابلو بود تولد تاج سرمونه....
تولد اقامونه..تولد ابرومونه ه ه ه ه....
خدایا شکرت که مارو همجوار اقا قرار دادی...
تولد اقامون مبارک...
+ نوشته شده در شنبه هشتم مهر ۱۳۹۱ ساعت 7:24 توسط مرتضی
|