چه کسی می گوید

: " زندگی تاریکست ، زندگی تلخ و همه ، رنج و غم است ،

جمله عالم زشت است ، مرگ را می خواهم " ؟!!

نه !   نه !    نه نه نه !      زندگی شیرینـــست

مرگ بر مرگ !             نمک شیرینـــست !

مهربانــست پلنگ        خرچسونه خوش بوست

سوسک پاکــست ، لطیفــست تن ِ موش و مگس

دل نوازست صدای خر و گاو

نازنین نیــش و دم ِ عقرب و مار

رویِ عنــتر زیباست

                زندگی بس زیباست

                                  زندگی بس زیباست !!!