زندگی را عشقست
چه کسی می گوید
: " زندگی تاریکست ، زندگی تلخ و همه ، رنج و غم است ،
جمله عالم زشت است ، مرگ را می خواهم " ؟!!
نه ! نه ! نه نه نه ! زندگی شیرینـــست
مرگ بر مرگ ! نمک شیرینـــست !
مهربانــست پلنگ خرچسونه خوش بوست
سوسک پاکــست ، لطیفــست تن ِ موش و مگس
دل نوازست صدای خر و گاو
نازنین نیــش و دم ِ عقرب و مار
رویِ عنــتر زیباست
زندگی بس زیباست
زندگی بس زیباست !!!
+ نوشته شده در سه شنبه هفدهم آبان ۱۳۹۰ ساعت 6:16 توسط مرتضی
|