ما که اين همه براي عشق
آه و ناله ي دروغ مي کنيم





راستي چرا
در رثاي بي شمار عاشقان
-که بي دريغ-
خون خويش را نثار عشق مي کنند





از نثار يک دريغ هم
دريغ مي کنيم؟